Cum să administrezi o pagină de Facebook pe care ți-ai creat-o?

Dat fiind faptul că am și eu o pagină pe care , ce-i drept, am cam neglijat-o în ultima vreme. Postam doar ca să fie postat și cam atât. Nu eram mai deschisă la idei noi sau comunicativă.

Ei bine, după ce am mai discutat cu Adrian, sau el a discutat cu mine, mai bine zis, am adoptat o nouă atitudine și „zumzăi” mai des pe Artă în Dar.

Acum am de gând să te ajut și pe tine dacă te afli în situația în care am fost eu și nu știi ce este de făcut. Prima dată voi începe cu:

Postează în fiecare zi ceva la story

Lucru pe care nu-l făceam mereu și se știe că unii se uită mai degrabă la poveștile de pe rețelele sociale, decât la postări. Ori dacă nu, încep mai întâi cu poveștile și apoi cu postările.

Pune poze cu ceea ce faci, cu urări, mulțumiri, cum te organizezi atunci când ai o comandă sau orice faci tu sau le poți reîmprospăta memoria urmăritorilor tăi cu vechi creații sau cu cele care ți-au plăcut ție cel mai mult.

Creează un grup al paginii

Un grup poate fi de mare folos. Lumea poate posta în el, dacă se potrivește cu tema acestuia, alții pot pune întrebări, etc. Tu poți posta la rândul tău poze care au legătură cu ceea ce faci, ori câteva pentru amuzament, sau împărtășirea unor idei pe care ai vrea să le pui în practică și ai nevoie de o părere generală.

Acel grup este ceva informal. Ceea ce îți oferă o libertate de care ai nevoie. Deci nu te limita doar la pagina pe care o ai. Caută noi extensii, ca de exemplu:

Crearea unui site web

Un site de unde lumea poate afla mai multe informații despre serviciile tale este ca o gură de apă în mijlocul deșertului. Având un site, lumea se poate informa în mod personal, fără ca tu să dai aceleași mesaje de nenumărate ori.

Dacă au neclarități, te vor întreba expres pe tine, dar cred că nu va fi cazul, atât timp cât oferi toate informațiile posibile despre ceea ce faci.

Pe acest site poți oferi poze, videoclipuri și chiar să ai o secțiune blog, unde vei putea scrie despre orice vrei tu, dar care să aibă legătură cu tema centrală a paginii tale, adică: Scrii despre meșteșuguri dacă la asta se referă și pagina ta, despre mecanică, artă sau orice altceva.

Răspunde la comentarii

Hai că nu este o corvoadă! Răspunderea la comentarii într-un timp cât mai scurt este o dovadă bună că ești implicat, prezent și serios pe pagina ta. Nu lăsa omul să aștepte, deoarece se poate răzgândi din această cauză și să pierzi un posibil client.

Distribuie și în alte grupuri sau pe profilul tău

O altă acțiune care te va ajuta mult este aceea de a distribui serviciile pe care le oferi în diverse grupuri sau pe profilul tău pentru a vedea și restul persoanelor care nu te știu încă.

Dacă află de existența ta și consideră că vor avea nevoie de ceea ce faci tu la un moment dat, vor apela cu siguranță la tine.

Cere recenzii

Ultimul lucru pe care trebuie să-l mai faci este să ceri recenzii. Foștii clienți care au fost mulțumiți de serviciile tale sau nu, pot lăsa o părere personală despre experiența lor.

Cei care vor apela la tine pentru prima dată și nu știu la ce să se aștepte, pot accesa secțiunea de recenzii și de acolo să se convingă dacă merită sau nu să se folosească de serviciile tale.

Sper să îți fie de folos aceste recomandări și succes!

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *